Фаворит – контакти для зв’язку

Служба підтримки букмекерської контори Фаворит Спорт – дозволяє своєчасно отримувати необхідні консультації, що дають можливість цілодобово використовувати функціонал сайту.Горячая линия в бк Фаворит

⇨ ОФИЦИАЛЬНЫЙ САЙТ FAVORIT ⇦

Види зв’язку з бк Фаворит

Контакти БК Фаворит Спорт розроблені таким чином, щоб клієнти майданчики могли отримувати, як словесні інструкції щодо виправлення помилок на особистій сторінці або при виконанні певних завдань, так і письмові відповіді, необхідні для проходження перевірок та верифікації даних.

Зв’язатися з фахівцями компанії можна через:

  • Електронні листи;
  • Телефон гарячої лінії Фаворит;
  • Звернення в онлайн-чаті, доступному на сайті;
  • Дзвінок безпосередньо на майданчику компанії.

Гаряча лінія Фаворит

Служба підтримки БК Фаворит має штат працівників, який відповідає за український ринок функціонування компанії. Левова частина користувачів намагається вирішувати проблеми через телефонний дзвінок. бонус 1хставка

Номер телефону Фаворит – 0 (800) 210414 .

Гаряча лінія працює цілодобово. Черга до операторів компанії може виникнути при сильному завантаженні. Це відбувається під час великих спортивних змагань, коли парі полягають тисячами, або при проведенні технічних робіт на сайті.

Консультації гравців виконуються на трьох мовах – українській, російській і англійській. Дзвінок є оптимальним рішенням, якщо гравцеві необхідно отримати інструкцію про укладення конкретної операції або вирішити питання з розблокуванням рахунки. Якщо ж проблема пов’язана з перевірками документів або підтвердженням особи, то краще написати текстове звернення. бонус 1хставка

Електронна пошта

Обслуговування клієнтів виконується і через електронну пошту –

help@favoritua.com

Фаворит – електронна пошта знадобиться виключно кожному користувачеві майданчики, так як на неї відправляються документи для проходження верифікації.

Приблизний час очікування становить не більше 10 хвилин, незалежно від часу доби. Надсилання декількох ідентичних повідомлень небажана, тому що система букмекерської контори може сприймати їх, як спам.

【 Рекомендуем 】➔   Як поповнити рахунок в Фаворит

Питання-відповіді

Як працює онлайн-чат компанії

При переході в чат майданчики, система пропонує гравцеві варіанти з популярними питаннями, що виникають у клієнтів. Якщо беттор не знаходить відповіді, то він може підключити фахівця коомпанией, який закріплюється за ним до остаточного вирішення питання.

Чи можна звертатися в службу підтримки по спеціальностям?

Так, букмекерська компанія надає таку можливість клієнтам. За допомогою співробітників контори вони можуть упевнитися в якості майданчика і зважитися до створення аккаунта в системі.

Скільки часу йде у співробітника БК на перевірку документів, відправлених на верифікацію?

Як правило, при відправці фотографій паспорта і квитанції по банківській карті, перевірка триває не більше 2-3 годин. Якщо ж у фахівця служби безпеки з'явилися сумніви в коректності даних, то він може запросити повторний аналіз інформації.

5 1 vote
Рейтинг